wtorek, 20 września 2016

Kącik maluszka

Kochani, bardzo dziękuję za życzenia dla mnie i dziecka, mam nadzieję i ufam szczerze, że się spełnią i niedługo będziemy już razem w naszym domku  ...
A tymczasem ukończyliśmy kącik synka w naszej sypialni.... Półka - domek wykonana przez tatę już wisi, tuż obok girlanda gwiazdek wykonana przeze mnie, na ścianie lustrzane gwiazdki kupione kiedyś na wyprzedaży w jysk, pełnią rolę dekoracyjną a równocześnie zasłaniają dziury po wiszących tam wcześniej obrazkach... W łóżeczku skręconym przez tatę i braci pościel szyta przez babcię i poduszki mojego autorstwa... Jak widać, gwiazdki rządzą :)
Żeby dobrze się spało, na półce zdjęcia braci z okresu niemowlęctwa... Jako oświetlenie posłuży sznur cotton ballsów, daje bardzo przyjemne i przytłumione światło...

Ci, co śledzą bloga, na pewno zauważą, że wymieniliśmy również lampki nocne na kinkiety... Było to konieczne, ponieważ po wstawieniu łóżeczka nie zostało zbyt wiele miejsca na stolik.... Mieści się tylko mały podnóżek :)















Mam nadzieję, że nasz maluszek będzie dobrze czuł się w tym otoczeniu, na pewno nie zabraknie mu miłości i naszej troski :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
Ewa

Na zdjęciach:
łóżeczko Alek - allegro
tkanina w gwiazdki, z której powstała pościel - drecotton
organizer: - ikea
kinkiety - ikea
ochraniacz szary z sercami, falbanka, prześcieradło - Świat Maluszka
cotton balls - allegro
przewijak - Smykoland

10 komentarzy:

  1. Piękny kącik maluszka:) Twoje gwiazdki są śliczne, a półka męża na prawdę sie rewelacyjnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie urządziłaś kącik dla maleństwa :)Tak jak u Ciebie w kazdym kącie mieszkania jest pięknie ,wszystko ze smakiem urzadzone ,takie "wymuskane ":)))buziolek Ewuś :))) Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i wysyłam moc pozdrowień :)

      Usuń
  3. Ewciu, cudny kącik dla synka stworzyłaś. Mam nadzieję, że nowy członek rodziny niebawem będzie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, cudny kącik dla synka stworzyłaś. Mam nadzieję, że nowy członek rodziny niebawem będzie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, a ja mam nadzieję, że budowa Waszego domu idzie sprawnie i niedługo będziemy sąsiadkami :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Przepiękny kącik, zresztą uwielbiam Pani dom, jest cudowny, klimatyczny, często też podglądam różne rozwiązania i staram się je w wprowadzić u siebie. W kąciku spodobał mi się także podnóżek-gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ogromnie miło czytać takie słowa :) I cieszę się, że nasze pomysły inspirują :) Podnóżek kupiłam na giełdzie kwiatowej w Balicach, ale widziałam je też w różnych sklepach meblowych, są teraz bardzo modne i na pewno Pani znajdzie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Chyba dawno nie widziałam tak klimatycznie zaaranżowanego kącika dla maluszka. Na pewno będzie miał piękne sny w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń