czwartek, 6 lutego 2014

Pan Fotel :)

Witajcie, moje Drogie,
Zacznę od wielkich podziękowań za tyle miłych komentarzy pod postem o witrynce :)
Jesteście Kochane :)





Teraz mogę zdradzić, że to malowanie miało konkretny cel: wymyśliłam sobie w tym miejscu mały kącik czytelniczy i czekałam jeszcze na główny element, czyli fotel :)
Wybrałam Strandmon z Ikei, głównie ze względu na wyjątkowe walory komfortu użytkowania:)
Jest super wygodny, do tego stopnia, że po zagłębieniu się w nim natychmiast w siedzącym odzywa się chęć odpłynięcia w objęcia Morfeusza... :)



W kącie obok sofy również nastąpiły pewne zmiany, małą szafkę zastąpiła czarna ikeowa komoda, nadała "charakteru" temu miejscu... i swobodnie mieści wszystkie moje "podręczne przydasie" :)

 





Rozweselam się też dużym bukietem kwiatów wiosennych, co prawda sztucznych, ale kolorowych :)
Też już odczuwacie silną potrzebę  kolorów? Ja cieszę się, że przede mną praca nad barwnymi  wielkanocnymi i wiosennymi dekoracjami :)


A tymczasem wciąż otaczam się szarościami i gwiazdkowymi tekstyliami:) Oraz turkusowymi dodatkami:)
Dla zainteresowanych: patera, świeczniki, lampki i porcelana dostępne w moim sklepiku.
A ornamenty drewniane zakupione w www.domex.sklep.pl.
Serdecznie pozdrawiam :)

Ewa

20 komentarzy:

  1. Kącik jest świetny! Fotel super!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny fotel! A na oknie to bluszcz? u mnie słabo idzie, mizerniutki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bluszcz :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)

      Usuń
  3. Ale pięknie :))))
    Wszystko do siebie pasuje i jest tak jak lubię :)
    A fotela szczerze zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, wyczekałam się na ten fotel, ale było warto, polecam go serdecznie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam szarości i często z nich korzystam również u siebie :) Zapraszam również na mojego bloga http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna witrynka, wygodny fotel, urocze dodatki i powstał wspaniały kącik czytelniczy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kącik czytelniczy wspaniały...tak w ogóle to cały salonik bardzo mi się podoba...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć....cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi sie ten fotelik i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakim kolorze są fotel i kanapa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel to ciemna szarość, sofa jasnoszara. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Cześć, mogłabyś powiedzieć w jakim stanie jest fotel po tych dwóch latach użytkowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel ma się bardzo dobrze, przetrwał bez uszczerbku przeprowadzkę i nadal świetnie nam służy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Mam pytanko gdzie mozna kupic taka narzute jak na fotelu piekna????

    OdpowiedzUsuń