piątek, 12 lipca 2013

Błękit i krem:)

Witajcie:))

Mamy wakacje, co prawda chwilowo pogoda trochę się popsuła, ale na pewno słoneczne lato jeszcze do nas wróci.... Musi, bo ja jeszcze jestem przed urlopem:)))
Wakacyjne klimaty wprowadzam zatem w domku, zagościły w nim teraz pastelowe błękity i słoneczny pastelowy żółty, głównie za sprawą urodzinowego bukietu od mojego Męża:))) Pokój, który służy za salon, sypialnię a czasami również pracownię,  ma 18 metrów kwadratowych.... Przestrzeń powiększam więc optycznie bielą, jasną szarością, pastelami i dużym lustrem na ścianie...:)) A nastrój tworzę głównie za pomocą dodatków dekoracyjnych i tkanin..., które mogę dowolnie zmieniać, ponieważ meble są w uniwersalnej bieli i szarości....
Zapraszam serdecznie do wypoczynkowej części mojego "salonu":)))


















10 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga :))
    Z pewnością będę Twoim stałym gościem i już nie mogę się doczekać kolejnego posta :)
    Tworzysz piękne rzeczy....nic tylko podziwiać :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i witam w blogowym świecie :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, bardzo mi miło witać Cię u siebie, od dawna śledzę Twojego bloga i jestem nim zachwycona ...:))Jak również Twoją osobą:))) Pozdrawiam bardzo cieplutko i serdecznie zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo u Ciebie sympatycznie! Napewno będę zaglądać:)Lubię takie klimaty w domu. Hortensja cudna!!!!Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję:)) Zapraszam oczywiście i cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:)Obiecałam więc jestem przy kawce... czarnej :)Bardzo mi się podoba Twój blog.Pięknie urządziłaś mieszkanko,które też podziwiam na Deccorii.Widać,że masz rękę do florystyki cuda wyczarowujesz :)Będę częstym gościem :)Życzę powodzenia :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, miło gościć znajomych z Deccorii:)) Pozdrawiam bardzo cieplutko i zapraszam jak najczęściej:))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, witam serdecznie na moim blogu i zaraz biegnę do Ciebie:))

      Usuń
  7. Super, że Jesteś z nami:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę:)) Pozdrawiam bardzo cieplutko i dziękuję za odwiedziny:))

      Usuń