wtorek, 23 lipca 2013

Weekend w Bieszczadach...

Kochani,
Weekend spędziłam w Bieszczadach, pojechaliśmy odebrać dzieci, które przez ostatnie 2 tygodnie przebywały u Babci...Bardzo lubię tam jeździć, choć to nie moje  strony rodzinne...Zresztą te zdjęcia chyba mówią najlepiej dlaczego:))) Cisza, zieleń, góry, czyli to co mieszczuchy takie jak ja lubią najbardziej:))
Było to krótkie co prawda, ale dość skuteczne ładowanie akumulatorków:))




 Malinowe szaleństwo:))








Pozdrawiam serdecznie:))

9 komentarzy:

  1. Cudowne widoki :) W takim miejscu z pewnością można wypocząć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, okolice naprawdę wspaniałe, polecam gorąco:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Polecam również Bieszczady, tam jest po prostu cudownie, jeszcze....
    Byliśmy z mężem, a za kilka dni jedziemy całą rodzinką.
    Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, dopiero uczę się fotografować, ale sprawia mi to olbrzymią frajdę:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Ciekawe jaki to bieszczadzki zakątek... ;)
    Pozdrawiam z Bieszczad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to kawałek Bereżnicy...:))Również pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię, mało bywam na deccoria pl, ale zawsze jak bywam to oglądam co u Ciebie.....teraz dzięki Twojemu blogowi będę mogła regularnie Cię śledzić i podziwiać:) Pozdrawiam z mojego domu - okolic Sanoka - cudny przedsionek Bieszczad:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjątka, aż czuję zapach bieszczadzkiego powietrza. Dawno nie byłam... Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń