czwartek, 18 lipca 2013

Praca czyli hobby:)



Witajcie,
Kochani, pewno ciekawi jesteście, czym zajmuję się na codzień...
Jak zapewne część z Was już wie, moją pasją jest florystyka, i dzięki Bogu stało się tak, że stanowi ona w ostatnich latach moje główne zajęcie...również zawodowe...Tworzę wianki, drzewka, kompozycje, a w międzyczasie również drewniane dekoracje, głównie w ukochanym przeze mnie stylu prowansalskim i shabby chic... część z nich jeszcze do nabycia tutaj.
A poniżej próbki moich wyrobów: Uwaga, dużo zdjęć....:))




































Ślicznie dziękuję wszystkim zaglądającym, proszę, zostawcie czasami po sobie ślad:)) Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego słonecznego wakacyjnego dnia:))

8 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza dzisiejszego dnia....
    Wianki po prostu obłędne!!!!!!!!
    A co do bloga gratuluję decyzji i życzę wielu sukcesów:)
    Pozdrawiam gorąco, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:))) Ja również cieplutko pozdrawiam i zapraszam:))

      Usuń
  2. Kochana! Szczęka opadła mi po samą podłogę!!! Cuda, cuda i jeszcze raz cuda!!! Zwariowałam na punkcie tych wianków. Chcę wszystkie :)
    Uściski ogromne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zaczerwieniłam od tych komplementów....:))Ślicznie dziękuję:))) Pozdrawiam baaardzo serdecznie:))I na pewno zajrzę do Ciebie:)))

      Usuń
  3. No w końcu jesteś!!! Podziwiam Twoje prace już od dawna i cieszę się, że teraz będę mogła również na blogu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem, rzeczywiście w końcu...:))Ale się udało i strasznie się cieszę, że jesteście tu ze mną...:))) Bardzo dziękuję:)) Buziaczki również przesyłam:))

      Usuń
  4. naprawdę wspaniałe! to żadna przesada- masz niezwykły talent! doceni ten kto sam spróbował stworzyć cokolwiek... ;) lusi365

    OdpowiedzUsuń