środa, 3 lipca 2013

Powitanie



Mam na imię Ewa, mieszkam w Krakowie z mężem i dwoma synkami w małym dwupokojowym mieszkanku w bloku.... ale od zawsze marzę o własnym domku...:))
Póki co staram się uczynić to nasze małe gniazdko jak najbardziej przyjemnym, a jednocześnie funkcjonalnym, co, jak pewnie wiedzą wszyscy posiadacze podobnych metraży, nie jest łatwe:))) 
I właśnie o tym głównie będzie ten blog, będę pisać również o pracy i  moich pasjach, trochę o rodzinie i tym, co jest dla mnie ważne, co mnie uszczęśliwia, a co złości...:)).
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam, a na początek zdjęcia mojego tegorocznego balkonu:))







12 komentarzy:

  1. Zapowiada się wspaniale, sama zamierzam wreszcie blogować :) Pozowdzenia, w ogóle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, a co do początków blogowania, rozumiem dobrze, sama zbierałam się od ponad roku:))))....
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam serdecznie:))

      Usuń
  2. Witaj w blogowym świecie:)Myślę sobie, że na pewno zawładniesz duszami Naszych bloggierek:) Fajnie,że jesteś z Nami. Zapraszam również do siebie, do Różanej Ławeczki:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, ogromnie miło słyszeć takie słowa:))Mam nadzieję, że podołam zadaniu:)) A za zaproszenie ślicznie dziękuję, na pewno zajrzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowym świecie! Pokochasz go :) A blogerki pokochają Twojego bloga. Przepiękne zdjęcia, śliczne mieszkanie i wspaniałe aranżacje. A wianki w ostatnim poście są cudne! Na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))Świat blogowy uwielbiam od dawna, choć anonimowo do tej pory... Wspaniale jest znaleźć się w tak doborowym towarzystwie, mam nadzieję, że podołam zadaniu:)))Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zapraszam jak najczęściej:))

      Usuń
  5. Witaj Ewo w świecie blogowym. Znam Twoje dekoracje z deccori oraz sklepu. Jakiś czas temu tak sobie myślałam, czy kiedyś założysz bloga. Z miłą chęcią dołączam do grona Twoich obserwatorów - powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że zajrzałaś do mnie:))Jak widać, blogowanie jest zaraźliwe:)) Ślicznie dziękuję za miłe słowa, mam nadzieję, że nie zawiodę swoich obserwatorów i uda mi się stworzyć ciekawy blog:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Ewa, jestem Iza, z deco-szuflada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam wszystkie posty:) Pięknie jest u Ciebie i jeśli pozwolisz zostaję na dłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń